Top

قوانین انجمن مدرسه نمونه دولتی سعدی

۱۹ آبان ۹۴, ۰۸:۰۴
معرفی:

انجمن گفتگوی "دبیرستان نمونه دولتی دوره اول سعدی" با هدف اشتراک گذاری اطلاعات و تبادل اطلاعات بین دانش آموزان،اولیاء، دبیران و اساتید مجرب در رشته های مختلف طراحی شده است.
کلیه ی موضوعات بصورت طبقه بندی شده ارائه شده و همه ی کاربران می توانند با توجه به قوانین به بحث و تبادل نظر درباره ی موضوعات مطرح شده بپردازند.
عضویت در این انجمن برای همه ی پرسنل،دانش آموزان و اولیا بصورت رایگان امکان پذیر است.


نکات مهم:

منع فعالیت تبلیغاتی:
هرگونه فعالیت تبلیغاتی در این انجمن بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد.
در موارد خاص حق پیگرد قانونی برای صاحبان این وب سایت محفوظ است!

زبان فارسی:
زبان اصلی این انجمن فارسی است، لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان پینگلیش استفاده نکنید.


قوانین عمومی:

1- تمامي کاربران باید در هنگام ثبت نام در سايت، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده ی کلمات نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف شده و دسترسي وي به انجمن ها قطع خواهد شد. ترجیحا نام كاربري را با حروف انگيسي (به جاي فارسي) ايجاد نماييد.

2- کاربران سايت باید در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده ی کلمات نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف َشده و دسترسي وي به انجمن ها قطع خواهد شد.

3- در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور توسط شخص خاصي نوشته شده، حتماً نام وي را ذکر کنید.

4- لطفا در هنگام مطرح کردن سوالات خود، انجمن مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در انجمن هاي نامرتبط خودداري نماييد.

5- لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد، بدين معني که در صورتي که سوال هاي گوناگوني داريد، آنها را در چندين موضوع جداگانه مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک موضوع خودداري فرماييد.

6- لطفا در هنگام جواب دادن به سوالات از به کارگيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. دقت کنید این انجمن، یک انجمن عمومیست و دانش آموزان با سطوح مختلف مشکلات و سوالاتشان را مطرح می کنند.

7- لطفا در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن تاپيک (يا سوال) شود خودداري فرماييد.


فعالیت های ممنوعه:

8- لطفا هنگام مطرح كردن مطلب در انجمن ها، به مسائل و قوانين جمهوري اسلامي ایران احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. در ضمن از مطرح کردن موضوعات مربوط به سياست جلوگيري كنيد، در غیر این صورت دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.

9- هرگونه فعالیت (ارسال پست، ارسال تصاویر و...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

10- از پرداختن به مسائل حاشيه اي انجمن و دخالت در نحوه ی مديريت جدا خودداري كنيد.

11- چنانچه کاربری از هر کدام از قوانین بالا سرپیچی کرد و این قوانین را زیر پا گذاشت هیچ کدام از کاربران دیگر حق ندارند به آن کاربر تذکر دهند، تذکر مختص مدیران و مسئولین سایت است. کاربران میتوانند توسط پیغام خصوصی، تخلفات، اشکالات و... را با مدیریت در میان بگذارند.


گروه های اجتماعی و پروفایل کاربران:

12- کلیه ی قوانین کلی انجمن مشمول گروه های اجتماعی و پروفایل کاربران نیز می شود.

13- از ایجاد و شرکت در گروه هایی که هیچ هدفی را دنبال نمی کنند و صرفا محلی برای ارسال مطالب بی ارزش (اسپم) هستند جدا خودداری کنید. در صورت مشاهده ی این گونه گروه ها علاوه بر حذف آن، با سازنده و گردانندگان گروه نیز برخورد خواهد شد.
 

قوانین اختصاصی:

14- ممکن است هر انجمن قوانین و مقررات خاص خود را داشته باشد. کاربران باید در هنگام فعالیت در انجمن قوانین اختصاصی آن را مد نظر داشته باشند.




سایر توضیحات:

اخطار ها:
در صورتی که کاربری به هر یک از موارد فوق بی توجهی نشان داده و رفتار وی موجب ناراحتی کاربران یا بر هم زدن نظم انجمن ها شود، مدیران میتوانند به منظور یاد آوری قوانین و رفتار نامناسب کاربر به وی اخطار دهند. اخطار می توانند بصورت کارت زرد یا کارت قرمز داده شوند.

حذف دسترسی:
در صورتی که کاربری به قوانین عمومی و یا اختصاصی انجمنی بی توجهی کرده و قانون کشی کند، با تشخیص تیم مدیریت انجمن، دسترسی وی به آن انجمن قطع خواهد شد.

اخراج ها:
در صورتی که کاربری بدون توجه به اخطار ها و تذکرات صادره به رفتار غیر قانونی خود ادامه دهد، مدیران می توانند کاربر را بر اساس نوع رفتار بصورت موقت یا برای همیشه از انجمن اخراج کنند. در صورت اخراج دائم کاربر، امکان بازگشت وی مقدور نمی باشد.
۱۱ آبان ۹۶, ۱۰:۲۸
سلام خانم برای من ازمون مطالعات و عربی باز نشد وپیغام می دهد که من در ازمون قبلا شرکت کرد ا م لطفا راهنمایی کنین متشکرم مهتاب جلیلی 703