دومین جلسه شورای دبیران سال تحصیلی 95

مورخ 12/7/95دومین نشست دبیران در ساعت 9 و ده دقیقه صبح برگزار گردید .
دستور جلسه این شورای عبارت است از :
- انتخاب نماینده دبیران
- فعالیت گروههای آموزشی و شناسایی دانش اموزان قوی و ضعیف
- بررسی سند تحول بنیادین
- معیارها ی انتخاب دختر شایسته
- روش یادگیری معکوس و امضای درس
- برگزاری آزمونهای آنلاین
- بررسی روشهای تدریس همکاران
- محتوای فوق برنامه ها
- ارزشیابی
- بیان انتظارات متقابل همکاران و مدیر
- جشنواره نوجوان خوارزمی
و مصوبات این جلسه به شرح ذیل به اطلاع میرسد :
- مانند سال گذشته سرکار خانم خوشحال به عنوان نماینده دبیران انتخاب شدند .
- سرگروههای آموزشی نیز انتخاب شدند و قرار است تقویم برگزاری گروههای آموزشی با جلسات شورا یکسان بوده و یک ساعت قبل از شورای دبیران باشد .( البته قابل ذکر است هماهنگی های زنگهای تفریح و تلگرامی کما فی السابق ادامه یابد .)ضمنا قرار شد دبیران ادبیات و مطالعات اجتماعی در جلسه آینده گزارشی از روش تدریس خود و طرح درس سالانه ارائه دهند .
- مصوب گردید معیارهای سند تحول بنیادین در گروه تلگرامی هر هفته مورد بررسی قرار گیرد .
- معیارهای انتخاب دختر شایسته در سایت قرار داده شود و دبیران در این انتخاب دقت لازم را داشته باشند .
- دبیران دروس( پیامهای اسمانی و مطالعات و ادبیات و علوم تجربی و عربی و زبان ) 6 آزمون انلاین 20 سوالی طراحی و طبق زمان بندی که متعاقبا اعلام میشود برگزار نمایند .
- قرارداد ارزشیابی توسط دبیران امضا شد و مقرر گردید دبیران هر سه ماه یکبار ارزشیابی خود را رویت نمایند .
- همکاری دبیران در برپایی نماز جماعت – استفاده از روشهای نوین تدریس – ثبت نمرات و تکالیف دانش آموزی در سایت مدبر و حل تمارین کتاب رشادت اطلاع رسانی های به موقع به اولیا و تشویقهای لازم و تربیت دانش آموزان فکور و ثبت نمرات آزمونهای مرات بعنوان نمره مستمر از جمله انتظارات مدیریت مدرسه بود .
- همکاری دبیران ادبیات در (تصویر خوانی ) و دبیران هنر و کار وفناوری در (برگزاری بازارچه ) دبیران علوم تجربی و آزمایشگاه در (دست سازه و کارآزمایشگاهی و برپایی مسابقات گروهی و داوری آنها و دبیران مطالعات اجتماعی و پیامهای آسمانی در راهنمایی پژوهش برای شرکت در جشنواره نوجوان خوارزمی مورد تاکید قرار گرفت
- لازم بذکر است طرح مدام در این روز برگزار گردید و دانش آموزان مدرسه را اداره نمودند.